سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از توحید و عدل پرسیدند ، فرمود : ] توحید آن است که او را به وهم در نیارى و عدل آنست که او را بدانچه درخور نیست متّهم ندارى . [نهج البلاغه]

سفره ی اذون

امروز دیگه می خوام زکات علممو بدم.

ساعت اول بود استاد رو تخته نوشت:

حقوق ماهیانه ی یک خانواده ی چهار نفره در سوئیس: 13000000 تومان ( درسته! سیزده میلیون!)

حقوق ماهیانه ی یک خانواده ی چهار نفره در ایران: 250000 تومان

.

.

.

داشتم تخته رو نگاه می کردم.

.

.

.

استاد تخته رو پاک کرد و گفت: خسته نباشین!

ببخشید هیچی از اون کلاس نفهمیدم. داشتم به اون جمله فکر می کردم، به نظرم استاد هم تو اون دوساعت در مورد همون صحبت می کرد!!!

نظر شما چیه؟؟!!!




موذن ::: سه شنبه 85/9/14::: ساعت 9:2 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 8


بازدید دیروز: 10


کل بازدید :233074
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
موذن
سلام. موذن منم. یه نسل سومی معمولی! اذان می گم اما فقط وقتی که می خوام خودم نماز بخونم. متولد 62 ام. نوشته هام حرف چشمامه و دلم! قصه ی همین دور و براست!
 
 
>>لینک دوستان<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<